نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

چند وقت پیش رکورد بزرگی در فساد مالی زده شد که حتماً یادتون نرفته که این رکورد فساد مالی اخیر، موسوم به اختلاس 3000 میلیارد تومانی،نه تنها این رقم کلان را از جیب ملت خارج کرد بلکه پتکی بر بقایای اعتماد عمومی بود.........

حتماً ادامه مطلب را ببینید!



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

افتتاح اولین دانشگاه در ولایت دایکندی

آموزش عالی یکی از مهم ترین شاخص ها و محورهای توسعه در کشورهای مختلف جهان است. زیرا از رهگذر آموزش عالی است که نیروی انسانی متخصص تربیت می گردد و بسترهای لازم را برای رشد و آبادانی، مهیا می سازد. آموزش عالی در کشوری مثل افغانستان که پایین ترین رتبه را در میان کشورهای جهان به لحاظ سواد و آموزش دارد، از اهمیت مضاعف و بنیادین برخوردار است. پس از تحولات اخیر در کشور و آگاهی فزاینده مردم، اینک شاهد رشد چشم گیر دانشگاه های خصوصی در کشور هستیم که این امر به نوبه خود نوید آبادانی و توسعه را به همراه دارد. در همین راستا به تازگی در یکی از محروم ترین ولایات کشور، یعنی دایکندی، دانشگاه خصوصی ناصر خسرو در قالب سه دانشکده و در مجموع در شش رشته "حقوق"، "علوم سیاسی"، "اقتصاد"، "علوم اجتماعی"، "ساینس" و "ادبیات دری" آغاز به کار کرده است. تاسیس نخستین دانشگاه خصوصی، آن هم در قلب هزاره جات،  نویدها و معناهای بسیاری برای مردم افغانستان می تواند در پی داشته باشد:

ادامه توضیحات در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد