بیکاری
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

بعضی موقع ها آدم فکر میکنه بیکاره..

ولی اینقدر سرش شلوغه که حد نداره

یادش بخیر اول تابستون چه برنامه ریزی کرده بودم چی شد!!

چه تصمیمات جالبی برای مطالعه کتابهای مختلف گرفته بودم و عزم خودم رو جزم کرده بودم که نتونستم...

چه فیلمها و سریالهایی که برنامه ریزی کرده بودم ببینم و نشد...

گاهی اوقات درگیر کارای مختلف و فرعی میشی که کارای اصلی و یا مفیدی که باید انجام بدی رو نمیتونی انجام بدی!

یعنی درواقع بیکاری ولی بدجور سرت شلوغه

من این روزا همین حس رو دارم!



نظرات شما عزیزان:

دوردست
ساعت12:43---28 مرداد 1391
اره راست می گی
تابستون های پیش چه برنامه هایی کاریی داشتیم ....


محبوبه
ساعت16:23---26 مرداد 1391
پنجره ، وا می شود ...

پنجره ، بسته می شود ...

پنجره ؛ وابسته می شود...!
واقعا...


ابراهیم
ساعت4:27---26 مرداد 1391
شاید باورت نشه
همیشه همین حس رو دارم
البته دکتر میگه وسواسه ها


سيد ذوهيب الله افغان
ساعت21:41---25 مرداد 1391
رمضان شهر عشق و عرفان است * * * رمضان بحر فيض و احسان است
رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور * * * در گذرگاه هــر مــــسلمــان است
رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان * * * در شبــستان قلــب انـسان است
مـــاه تــحکــيــم آشنـــايــــى هـــا * * * مــاه تعــطيل قــهر و حرمان است
مـــاه شـــب زنــده دارى عـشــاق * * * مــاه بــيــدار بــاش وجــدان است
مـــاه اشــک و خـروش و ناله و آه * * * راه برگــشت هــر پــشيمان است
مــــاه آســـايــش قــلــوب بــشــر * * * مــاه پــالايــش تـــن و جــان است
مــــاه تــسليــم در بــــر خـــالـــق * * * مــاه تــمريــن کــار نــيـکــان است
رمضــان چــشمــه عـطــاى خـــدا * * * ماه عفو و گذشت و غفــران است
رمــضــان رهــنـــمــا و راه گــشــا * * * بهــر گــم گـشتگان حـيــران است
رمــضــان شــاخسارى از طــوبـى * * * غرفه اى از بــهشـت رضوان است
رمــضــان بــارگــــاه (بــســم ا...) * * * جلــوگاه (رحيـم) و (رحمان) است
مــاه تـــحصيــل دانــش و تــقــوى * * * گــاه تــطهـيــر و راه ايــمـان است
واى بــر حـال آن کسى که حسان * * * خــصــم قــرآن و يـار شيطان است
_________________
سلام به جوان افغان نماز روزهاتان قبول
بايد در باره وبلاگ تان عرض ادب و تفكر خود را بيان بدارم كه وبلاگ بسيار عالي وقابل ملاحظه داريد به اميد سرفراز و كامگار افغانستان و همچنا به اميد موفقيت هر چه بهتر شما درعرصه وبلاگ نويسي
ممنونم

.
..

….
…..
……
…….
……..
………
……….
………..
..A……..
…AF……..
….AFG…...
….AFGH…...
…AFGHA…....
…AFGHAN…....
….AFGHANI…...
…AFGHANIS…....
…AFGHANIST…....
…AFGHANISTA…....
…AFGHANISTAN…....
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
به آشیانم خوش اومدی


...
ساعت17:48---25 مرداد 1391
سلام
خوشبختانه من تا حالا اين حس رو تجربه نكردم به نظرم حس خوبي نيست
راستي بهترين روز زندكيتون رو تبريك ميكم يه امروز رو فقط برا خودتون باشيد بيخيال مشغله ها
تولدتون مبارك


علی
ساعت12:46---25 مرداد 1391
سلام . وبلاگ قشنگی داری . بهت تبریک میگم .بهم سر بزن .ممنون میشم روی گوگل پلاش+1 کلیلک کنی.
http://persis.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: