كابل
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:کابل,افغانستان,کابل گردی, :: 9:26 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

سلام

نمردم و پايتخت كشورم افغانستان رو هم ديدم

مصطفي احمدي

در كابل

26 تيرماه 91

ساعت 9:53

جاي همه دوستان خوبم خالي است

انشاالله در آينده اي نه چندان دور سفرنامه خود را خواهم نوشت.



نظرات شما عزیزان:

زهرا رضایی
ساعت11:38---1 مرداد 1391
واو من یه اشتباهی کردم معذرت میخوام لطفا کامنت قبلی من رو بردارین. درگذشت پدربزرگتون رو هم تسلیت میگم.

زهرا رضایی
ساعت11:35---1 مرداد 1391
سلام
به به چه تعطیلاتی شود در کابل. امیدوارم بهتون خوش بگذره و قسمت مام بشه.
من از بین کامنت ها متوجه شدم انگار پدرتون فوت شده نه؟ تسلیت میگم. ایشالا غم آخر


دبیر
ساعت0:11---28 تير 1391
روح پدربزرگتون شاد

خدای بیامرزدش

(مین)

امیدوارم سفر خوش و پرخاطره ایی باشه براتون

من توی فرصت کمی که داشتم هرات رفته بودم کلش یه هفته کمتر شد!

حس میکردم آزادم! و البته سبک بال!

آنجا هرات

حس استقلال و کمی تنفس هوای ساده ی پاک!

دور از ریا و مردمانی ساکن جبرئیل!

یادش بخیر

با تمام خستگیها و دردسراش برای گرفتن ویزای تحصیلی چقد خوش بودم!
پاسخ:واقعاً وطن يه چيز ديگه است!! البته سختي هاي خودش رو داره ولي بازم حال ميده


ابراهیم
ساعت21:50---27 تير 1391
خیلی سفر رو دوست دارم به خصوص سفر به وطن

انشا الله منتظرم
پاسخ:تشكر


علی دانش
ساعت18:31---27 تير 1391
مصطفی راستی رهبرا رو دیدی؟

سلام من بهشون برسون.خصوصا به حضرت بزرگ پاسخ:هيچ كدوم رو نديدم!! اونا بايد ميومدند دست بوسي كه نيومدند


محمد تقی محقق
ساعت12:53---27 تير 1391
اشتب شد نمیدونستم از برای چی برفتی بخشش

محمد تقی محقق
ساعت12:51---27 تير 1391
اونجی سه سگ سگ موشی

بیا گمشو سر کار خو اوممممممممممممممپاسخ:بي تربيت! !درست صحبت كن


نوری
ساعت12:31---27 تير 1391
سلام مصطفی جان

منتظر سفر نامه خوبت هستم...

در ضمن جواب پیامت رو در صفحه خودم دادم

موفق باشی
پاسخ:تشكر


محبوبه
ساعت16:05---26 تير 1391
چه تلاش بیفایده ای؛





خودش رو از قرصهای آرامبخش پر کرده بود ،








اونکه قلبش رو از یاد خدا خالی کرده بود ...


خوش بگذره
پاسخ:تشكر


پرنیان
ساعت12:19---26 تير 1391
سلام
سفرتون بی خطر انشاله .
منتظر سفرنامه هستم .
موفق باشین.


علی دانش
ساعت12:17---26 تير 1391
مصطفی عکس زیاد بگیر
از خئودتو و از ازبک و از اوشتوک و ....
کابل رو خوب بگرد! جای قشنگیه
ضمنا سوغاتی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: