بابابزرگ
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

پدربزرگ و مادربزرگ نعمتهایی از جانب خدا هستند..

کسایی هستند که میتونند ارزش ها و عقاید درست رو به نوه هاشون آموزش بدن

کسایی هستند که میتونند برای نوه ها و بچه هاشون ایجاد امیدواری کنن

به قشنگی میتونند وظیفه پنداموزی رو انجام بدن..... ولی..

ولی من متاسفانه از همون اول فقط دوتاشون رو داشتم یعنی فقط پدربزرگ و مادربزرگ مادریم..

که متاسفانه....

دیگه ندارمشون...

هنوز یکسال از فوت مادربزرگم نگذشته که پدربزرگ خوبم نیز رفت کنار همسر خوبش..

ولی آخه چرا این موقع..

چرا اینجا...

چرا الان که مسافره..

چرا الان که مهمان ما بود..

چقدر این دنیا بی وفاست

کمتر از 10روز پیش بردمش کوه خضر

کمتر از 10روز پیش باهاش رفتم جمکران

باهاش میرفتم کتاب میخریدم

براش بلیط مشهد خریدم تا بتونه برگرده

مثل قدیم که بچه بودم برام قصه میگفت ولی قصه هاش فرق میکرد

قصه زندگی میگفت

قصه مردانگی میگفت

قصه مهربانی و عطوفت میگفت

قصه عشق و عاشقی برام میگفت

متاسفم از اینکه...

ایندفعه نتونستم خوب مواظبش باشم

ایندفعه نتونستم براش میزبان خوبی باشم

دیشب چشم انتظارش بودم ولی دیگه نیومد که نیومد

تا حالا تو عمرم اورژانس نرفته بودم

تا حالا تو عمرم سردخونه نرفته بودم

و ای کاش هیچ وقت نمیرفتم

خدا رحمتت کنه بابابزرگ خوبم

خدا رحمتت کنه که خیلی چیزا ازت یاد گرفتم

خدا رحمتت کنه که خیلی دلم برات تنگ شده و دوست دارم زودتر بیام پیشت

جواب کسایی که تو هرات چشم به راهتند رو چی بدم

جواب خاله و دایی هام رو چی بدم

واقعاً همونطور که پست پیش گفتم

لعنت بر بغض که بدجوری الان تو گلوم گیر کرده

بدجوری داره دیوونم میکنه

دیشب نتونستم در حضور مادرم جلو خودمو بگیرم و بغلش کردم و زدم زیر گریه

بیچاره مادرم که تو کمتر از دو سال غم عزیزان زیادی رو دیده...

خدا رحمت کنه همه اسیران در خاک رو..

چیزی که هست اینه که اون رفت به دیار حق..

و من و تو هستیم که تو این دنیای ناحق موندیم!!!

برای شادی روح اموات صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد



نظرات شما عزیزان:

راضيه
ساعت12:55---9 مرداد 1391
سلام آقاي احمدي من به تازگي متوجه وجود وبلاگ شما شدم .وقتي داشتم مطلبتون رو ميخوندم نتونستم جلوي اشكهام رو بگيرم چون منم مثل شما پدر بزرگم رو از دست دادم وشما رو كاملا درك ميكنم از صميم قلبم بهتون تسليت ميگم ببخشيد كه اينقدر دير...

باهر
ساعت11:17---30 تير 1391
خدایش بیامرزد!
ان شا الله دیگه مشکی پوش نبینم ات.


یاسمن
ساعت12:22---23 تير 1391
سلام خدا بیامرزدشون.ایشالا غم آخرتون باشه.

پاینده باشید
پاسخ:تشكر


دوست همه
ساعت11:38---23 تير 1391
سلام آقا مصطفی

انشاالله که غم آخرتون باشه. خدا بهتون صبر بده
پاسخ:تشكر


علی خان
ساعت8:41---21 تير 1391
تسلیت میگم بهتون غم آخرت باشه
مادربزرگا و پدربزرگا نعمتایی اند که تا زنده اند باید قدرشونو دونست
وقتی برن فقط یه دنیا حسرت برای آدم باقی میمونه که نمیشه جبران کرد


احمدی
ساعت18:43---19 تير 1391
با عرض سلام و احترام
از همه دوستان عزیز و بزرگوار که بعد از مطلع شدن ار فوت پدربزرگ اینجانب با پیامها و تماس های خود با بنده حقیر ابراز همدردی نموده اند کمال تشکر و سپاس را دارم.
خداوند گذشتگان و اموات همه شما بزرگواران را مورد رحمت قرار دهد و به خانواده ها و بستگانتان طول عمر و سلامتی عنایت فرماید.
با تشکر
مصطفی احمدی


ابراهیم
ساعت15:31---19 تير 1391
سلام
زندگی دیگه
مادربزرگ منم وقتی اومه بود خونه ما مهمونی فوت کرد
منم الآن نه مادر بزرگ دارم و نه پدربزرگ


علی دانش
ساعت22:24---18 تير 1391
سلام مصطفی جان
رفتنش خیلی دردناک بود
هیچکس باور نمیکرد
من هم مثل تو همین هفته پیش دیدمش
ولی تقدیره.نمیشه جلوش رو گرفت
عرض تسلیت دارم به خانواده و فامیل داغدارتان
خداوند رحمتش کند


مصطفی ناصری
ساعت20:40---18 تير 1391
سلام
وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم خد میامرزتش دیگه مرگ و زندگی کارای خداست قسمتش بوده که اخرین روزهای زندگیش پیش تو باشه بیشه مادرت ...


رها
ساعت18:41---18 تير 1391
سلام آقای احمدی
متاسفم...
تسلیت میگم
روحشون شاد
واسه هر دوشون فاتحه میفرستم


احمدی از دانشگاه آزاد
ساعت14:52---16 تير 1391
دوست عزیز آقای مصطفی احمدی:
با نهایت تاسف و تاثر در گذشت پدربزرگ گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش خواستاریم و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی.

از طرف دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه صنایع و معادن قم


دبیر
ساعت13:52---16 تير 1391
سلام
خیلی متاسفم
بهتون تسلیت میگم
امیدوارم که غم آخرتون باشه
ایشاالله همیشه خوشیاتونو بشنویم
موفق باشید


میم ثاد
ساعت8:45---16 تير 1391
تسلیت آقا !

پ.ن: (بدرستیکه ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم..)


مریم
ساعت21:57---15 تير 1391
تسلیت من رو پذیرا باشید.
خداوند رحمتشون کنه .و به شما و خانواده گرامیتان صبر جمیل عطا کنند .
روحش شاد جنت سرایش .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: