بغض
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
سه شنبه 13 تير 1391برچسب:بغض,جملات عارفانه, :: 20:32 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

میگن خندیدن خوبه...

منم تقریباً اعتقاد دارم چون یه سری از فوایدش رو شنیدم!

میگن قهقهه عالیه...

ولی من زیاد اعتقادی ندارم چون همیشه این رو شنیدم که پیامبر اسلام هیچ وقت قهقهه نمیکردند و این کار رو مناسب نمیدونستند.

میگن گریستن آدم رو آروم میکنه...

نمیدونم چی بگم در مورد این جمله... منکه معمولاً همینطورم هرچند میگن مرد گریه نمیکنه!

اما این رو خودم میگم:

لعنت بر بغض....

لعنت بر بغض....

خیلی ازش بدم میاد

بدم میاد.



نظرات شما عزیزان:

گلشهر
ساعت9:42---15 تير 1391
پینه دوز .....
پاسخ:?


ابراهیم
ساعت8:58---15 تير 1391
بغض رو نگو که وقتی توی گلو گیر میکنه اصلا نمی شه تصورش کرد

احمدی
ساعت20:31---14 تير 1391
سلام
خنده خوبه و قهقهه هم خوبه چون کلی انرژی خالی میکنی، وهم لذت خنده هم به قهقهه اشه وگرنه که لبخند که لذتی نداره،و گریه هم خوبه ولی من هرکاری میکنم گریه ام نمیگیره نمیدونم چرا؟
در مورد بغض هم باهات موافقم خیلی خیلی بده چون بغض 1000 تا مرض و درد برای آدم میاره خلاصه بغض مثل سم میمونه.


دوست همه
ساعت14:56---14 تير 1391
هستم باهات آقا مصطفی بدجووووور

لعنت بر بغض

لعنت بر بغض

منم خیلی وقته یه چیزی هست ته مه های گلوم منتها حس و حال گریه هم ندارم تا ببینیم چی میشه...پاسخ:تشکر


مریم
ساعت10:41---14 تير 1391
سلام
منم از بغض متنفرم ولی خیلی وقته ته گلوم گیر کرده شاید یه سری به وبلاگم بزنین متوجه بشین چرا
نمی دونم باهاش چیکار کنم .
خسته ام .


sama
ساعت23:04---13 تير 1391
سلام آقا مصطفي
با حرفاتون موافقم
مخصوصا گريه كردن
واسه من كه آرامش بخش ترين چيره
و لعنت...
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: