نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

بعضي وقت ها بايد روي يه تيكه كاغذ بنويسي...

تــــــــعـــطـيـــل اســت.

بعدش اونو بچسبوني پشت شيشه افكارت!!

تا بتوني به خودت استراحت بدي....

دراز بكشي..

دستهات رو بذاري زير سرت..

به آسمان خيره بشي..

لذت ببري..

خودت رو به بي خيالي بزني..

سوت بزني براي خودت...

پشت شيشه ذهنت، افكارت رو ببيني كه صف كشيدن

اون وقت به خودت بگي..

بذار منتظر باشند...



نظرات شما عزیزان:

زهرا رضایی
ساعت9:50---11 تير 1391
این کار خیلی لازم و صروریه هر از چند گاهی. من الان در همین پارتم...

sama
ساعت3:27---2 تير 1391
اينو هستم
واقعا بايد بعضي وقتا آدم به خودش مرخصي بده
حيف كه هم فرصتش پيش مياد...
.


سکرتر
ساعت22:55---24 خرداد 1391
سلام

خووووووووووووو

می بینم که پرده نمایش اول وبلاگت گذاشتی!

دو دقیقه مونده بودم چطور این پرده رو بکشم.آخرش دیدم اون گوشه زده ورود به وبلاگ!


پاسخ:خو سکرتر جان


سارا
ساعت9:16---22 خرداد 1391
یه ذره عاشق به نظر می ای.مطالب نا امید کننده و نظرات تایید کننده است!
پاسخ:!!!!!


ابراهیم
ساعت4:11---18 خرداد 1391
خیلی هم خوب میشد
باور کنید اگه اینجوری بود انقدر استراحت می کردم که حساب نداشته باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: