نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

ای اسب بی پروا از قلب این صحرا

مرا ببر امشب به شهر شادی ها

بگذر از این صحرا چون نعره طوفان

تا دل سبک گردد ز رنج بی پایان



نظرات شما عزیزان:

دوست همه
ساعت14:59---14 تير 1391
یه جوری بود نمیدونم چرا ولی خوشم نیومد

نوری
ساعت21:39---9 تير 1391
سلام برادر گرامی جناب احمدی

خوشحالم که با نظراتت وبلاگم رو پر بار میکنی. شنیدم که این هفته میری همایش مهدویت، فکر کردم امسال هم میتونم بیام ولی ظاهرا نمیشه. سلام به مهندس دانش هم برسون، بهش بگو که اوکی بود بیام ولی شاید نشه.
پاسخ:سلام چشم


امید
ساعت11:22---7 تير 1391
سلام دوست من

وبلاگ بسیار قشنگ و پر باری دارید

لذت بردم

ایام به کام
پاسخ:خواهش میکنم


SARA
ساعت20:14---6 تير 1391


پرنیان مهتاب
ساعت11:20---5 تير 1391
سلام
من عاشق اسبم !!!
از بچگی آرزوی سوار کاری داشتم . دو بارم سوار شدم . همیشه سوارکاری از اون رویاهایی ست که خیلی تو ذهنم می چرخه .
دلیل این علاقه فراوان به اسب رو نمی دونم شاید چون خودمم متولد سال اسبم باشه !
مرسی بابت شعر و عکس !


دبیر
ساعت7:10---3 تير 1391
اسب مشکیو که دیدم یاد مشکی فیلم مورد علاقه بچگیم افتادم



یه اهنگ آروم داشت که همیشه وقتی فیلم تموم میشد به زور نمیذاشتم کانالو عوض کنن!

هههههههههههه

عجب دورانی بود!
پاسخ:منم اون فیلم رو دوست داشتم مخصوصاً رقابتاش رو


ابراهیم
ساعت4:05---2 تير 1391
موافقم
کاش مرکبی بود و همراهی می کرد


sama
ساعت3:24---2 تير 1391
سلام آقا مصطفي
سپاس از لطفتون
.


rahbar
ساعت0:16---2 تير 1391
آخرش به اسب هم پناه آوری آری
اینکه اولشه
خداعاقبتت رو بخیر کنه بچه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: